Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

... člověče - začínáte se mně líbit R^:-). A začínám mít i podezření, že to asi TAKHLE DOPADNE. Karma.

2 0
možnosti
JN

Prosím jen upřesnění vaší fotografie.

Kdo z vás dvou je autor?

3 0
možnosti
Foto

Děláme to spolu, já jsem v důchodu a pejsek " Ami " taky.

1 0
možnosti
Foto

Přesné! R^

Kde se pořád bere ta neutuchající snaha držet při životě mrtvé projekty pomocí státních zásahů? Že by stát nevěděl co s penězi? :-/

3 0
možnosti
Foto

,,Ožungr to OKD zestátní a Fízl to pak koupí."Rv

Majitelé nabízí OKD státu za 4 miliardy. Byli bychom pitomci, míní Mládek - iDNES.cz;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem to četl, jen ten Mládek by měl mluvit v jenotným čísle.

1 0
možnosti
MP

Detaily radši nepitvám. ale jako verbální groteska to nemá chybu.

1 0
možnosti
NM

...raději bych byl spokojen s popisem průběhu Bakalova působení v OKD a jeho nynějších tanečků...to asi schvalujete,že ano...

1 0
možnosti
Foto

Docela jste mě pobavil. Popsal jste ty soudruhy z vládnoucí kasty docela dobře. Ale na druhou stranu musíte uznat, že většina lidí si takové Ožungry, Fízly a Zubaté pleše zasluhují. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Vysoká úroveň blogu, která stále stoupá.

4 1
možnosti
  • Počet článků 204
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 996x
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout na co se dřív vybodnout.

Seznam rubrik