Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Tož, já Bureš Babiš : " Já koblížek zkažený skutálel se z KSČ a STB do hnutí Ano a šup na úřad vlády a vám ovcím díky za vaše chechtáky".

1 0
možnosti
VP

Koukám že dneska může být blogerem kdejaká lopata ...

3 2
možnosti
Foto

jo, pracuji s lopatičkou na pískuR^

1 0
možnosti
JC

Staré české slovo soudruh je krásné, výstižné, positivní.

Škoda, že to komunisti tak zkazili.

1 0
možnosti
JV

J18a59n 90V94l87č80e46k

3. 3. 2015 14:01

"A sódruzi, pozor! To není jenom tá... nó... histórije, to se doopravdy stalo!"

1 0
možnosti
Foto

Malinkatá ukázka z dob, kdy všehoschopní neschopní se ,,chopili" moci.8-o

Snad jen, že až tolik se to v mnohém u mnohých nezměnilo:-/

3 0
možnosti
BT

my na to zíráme v němém údivu jenže tehdy to mysleli vážně, takovýchto hovězin se dá najít neurekom, kdesi jsem viděl pozvánku na ples, podotýkám že dělnický ples a na ni napsáno že vstup je jen v nejdůstojnějším oděvu práce, v montérkách

4 0
možnosti
Foto

Doplním příspěvkem jednoho místního komunistického odborníka na vše...:-)

Jiří Babinský 7877569808371

podívejte se někdo někde  rozhodl že válka bude  ,a protože tomusí být válka ospravedlnitelná  a spravedlivá bylo potřeba najít agresora  a tak je  Rusko  nepřítel  ,  jeúsměvné  jak  lidé věří tomu že když přijde  ten zlý  rusbude se na nás usmívat jako na přátele protože my nic my muzikanti , němci sepoučily  a ve své  rétorice  jsou opatrní ,ať se stane cokoliv  německo přeci pořád bojovalo za mírové řešení kdežto  češineustále ústy kalouska a jeho party  požadovaly vyzbrojení ukrajiny  a tvrdý  boj  proti  rusku , já zažil 68  apamatují jak největší  bojovníci  za demokracii rychle převracelykabáty a cpaly se  do   normalizačních komisí

+1/−6

Jiří Babinský 7477549878961

souhlas , neumím  ani psát ani  číst ,máte s tím nějaký problém ,já s tím  žiji 50 let a na škole mi  to vadilo že kde ostatní psalyjá musel mluvit , dneska už je mi  to jedno  ,lepší to nebude ,alejinak  z  deseti  na 300 metrů mám  deset zásahů , možná to bude  tím že tam  potřebujete jiné  znalosti než je gramatikaR^

0/0

20.2.2015   13:00

....a včil mudruj......;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Babinskej starej lotr mexickej, moje gramatika je dobrá. Toto je pokročila burešina:-)

1 0
možnosti
Foto

J52a69k72u77b 16R47o75t85h

3. 3. 2015 12:59

Vidím, soustruzi, že připomenutí komunistické blbosti vám nevoní. Inu, inu.:-/

8 0
možnosti
JM

Tohle normalizační kádrování jste si osvojil sám? Osobně se spíš domnívám, že je to práce soudruhů rodičů. Nebylo by to nic neobvyklého, že skalní antikomunista pochází z bolševické famílie. Inu, inu:-/

4 3
možnosti

Znám jinou variantu: "Když chceš mluvit, tak mlč. A hned vypadáš chytřeji.";-);-)

2 1
možnosti
JM

Moje babička mi vždycky říkala - Když nemáš co říct, raději mlč.

4 2
možnosti
Foto

a proč se tím neřídíš?:-P

5 0
možnosti
  • Počet článků 204
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 996x
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout na co se dřív vybodnout.

Seznam rubrik