Diskuse

Allahu akbar.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Srandičky, srandičky. Hračka plačky, říkala moje babička. Proč pořád všude píšou "útočná puška" kalašnikov, vždycky to byl samopal? Přestaňte napodobovat ty americké termíny. Proč se ten policista hlídající redakci nechal tak snadno odprásknout? Vysvětlit! jen kopírujete okopírované informace.

1 0
možnosti
Foto

Vy víte jaký " kalašnikovy" dnes jsou, já to nevím. Ten policista nebyl ozbrojenej ani Vašim Kalašnikovem.

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě karma. A rád bych dal aspoň 20, 30 bodů. Proč? Protože krátký článek shrnující Vám známá fakta mi nejenže chyběl, ale dalece převyšuje aktivistické a amatérské burcování

3 0
možnosti
Foto

Musím dodat - virtuální klávesnici mi vždy něco vyvede - že aktivismus občanský mi nevadí, pokud neoperuje s instantními pravdami a jednoduchými recepty na vše. Mínusem ofic médií je, že jsem nedostal takový servis, jako mi dal Váš článek, díky. A proto má karmu strašně podivným způsobem nízkou.

3 0
možnosti
  • Počet článků 204
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 996x
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout na co se dřív vybodnout.

Seznam rubrik