Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

pane Kotchs...prý se rád směju ...někdy prý i velikým kravinám....ale nějak jste mě nerozesmál...a připadá mi to naopak trapné přiživení...jak dole pode mnou poznamenala paní Jitka Gotterová...na neštěstí...které stálo život dost nevinných lidí...neměl jste dneska svůj den...hezký den do Švicu ...ZD...;-);-);-)

1 0
možnosti
JR

J82a52n 81R46á22ž

26. 7. 2014 15:46

Častokrát s Vámi sóhlasím, ale tentokrát "jste si uprdnul v kupé", jak říkávala moje babička, když se něco nepovedlo!

1 0
možnosti
PK

Panu Kotschovi nějak ty Švýcary nesvědčí. Do Zemana se může strefovat každý, to je terč jak Brno, ale dnes je to skutečně katastrofa.

1 0
možnosti
PK

No to je taky perla.

0 0
možnosti
JG

stále mne překvapuje kam až sahá lidská hloupost8-o

4 0
možnosti
Foto

Za to já nemužu, že ste hlópá:-)

1 2
možnosti
  • Počet článků 204
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 996x
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout na co se dřív vybodnout.

Seznam rubrik